top of page
  • biblioteca080

Exposició Il·lustració Helena Cambray


A partir d'avui i fins al 25 de Gener podreu visitar la primera exposició de la II Mostra d'artistes locals a carreg de l'Helena Cambray.


"Benvinguts i benvingudes a Explosion of Colors!

Alguns encara no em coneixeu, em dic Helena Cambray Miquel i sóc filla d'Arbeca. M'apassiona tot el món relacionat amb l'art i la il.lustració personalitzada.


En aquesta exposició coneixereu els meus dissenys Popilyn's amb un estil característic. Representant tot allò que es pot somiar i crear, els petits detalls del dia a dia que he plasmat amb molts colors i amor per emplaçar-vos a gaudir tant com ho faig jo. Perquè en un moment del dia tots som Popilyn's.

Si voleu veure més art, em trobareu a l'Instagram: @art.lene "




7 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page